Wednesday, January 26, 2011

TAK NAK!


Bila aku kata aku tak nak, sampai bila2 pon aku akan kata tak nak jugak.
Tapi hanya sebab "BENDA LEPAS" tu lah yang buat aku kata tak nak.

Setahun yg lepas......... Hati sape xsakit kan bila kita dh berlatih bersungguh2 lepas tu name ko kene buang sbb xdatang 1hari jek.. Ape? Ingat aku saje tak nak datang ker??? Kazen aku meninggal tahu x?? Family aku Dah Xde!! Kalau jadi kt ko cmne pulak?? Be Profesional la sikit.. Hati aku sakit lagi sampai SEKARANG OK!!!!
Bila arini ada pulak orang tengah yang nak mintak tolong untuk benda yang same jadi back up dancer katanyer.. Sbb ape panggil aku??? Sbb xcukup orang.. WTF. Seramai2 staff ko kt blakang buat ape laa nk ambik aku? Staff ko yang poyo gilerrrr sumer tu g la suro masuk jadi dancer2 korang... MEMANG JANGAN HARAP LA AKU NK JOIN!!!
Konco2 ko bole ckp even aku xdpt masuk last year tapi aku dpt hadiah. Wey!! aku x kemaruk hadiah setakat pencil box tu laaaaaa... Aku siap bg adik aku lepas 3bulan aku peram dlm drawer aku ni..... Haishhhhhh.... Hati aku sakit wey.. Bukan aku Tak nak tolong.. Tapi memang dh ada mind set aku tak nak ambik bahagian... 
Nak panasss hati dengan aku ke nak masam muka dengan aku ke nak dendam dengan aku ke LANTAK KORANG! Aku xpedulik.. Yang aku tahu aku xkacau korang so JANGAN KACAU AKU!!

FUhhhhhhhhhhhhhhh.. Lega!!!!!

No comments:

Post a Comment