Thursday, January 6, 2011

best buddy saya..

Mereka ni adalah yang terbaik.... Mereka juga hebat.. hebat ker??? Hahahahahahaha..
Best Buddy saya!!!!!!!!! Rambo(abg), Ayn(kakak 1), Senah (kakak 2) & Sutet!!!!!!! Yesss.. mereka terbaik... Kenapa mereka terbaik??? Sebab Meraka BESTTTTTTT!!!! Hahahahhaa
Kami berempat ada satu hobi same... iaitu Menyanyi!!!! Hahahahahahaha.. Kalau karoke bukan main lagik menyanyi.. hahahahha...
Biasanya aku yg nyanyi(Utama), abg dgn sutet main gitar, kakak2 pulok back up singer katanyerrrrrrr.. hihihihihi..
syok.. kalo lepak kt PICC tuh mesti bawak gitar dan juga tamborin.. hahahahaha...
melalak jek ape jek lagu..
syok abisss...
:)


My kakak'sss...

Kegilaan saya!!

Sutet'ss

syok abisssssss..!!!

My abg'ssssss

Thats all about US~
Kegilaan aku bersame mereka.....
Love them so much!!!!
MMuuaaaah!!!!!


No comments:

Post a Comment