Friday, January 14, 2011

Shyra's wishlist..

Sampai sekarang ni.. aku asyik la berangan...
My wishlist... Haishhhhh....
Doakan lah kalo murah rezeki yer...
=)

Nak tahu x ape yang senarai wishlist aku?? Ianya xde lah hebat sangat macam orang lain punya wishlist tuh..
Ikot kemampuan org ckp... Ish. malu la pulak!!
Hahahhaha.. Reti pulak malu kannnnnnnn.... Gediksss  eekkk shyra....... 
Ni hahh wishlist aku >>>>>

 Ni la wishlist yang pertama.. Impian nk ada rumah sendiri.. Xkisah pon rumah camne.. Janji selesa dan banyak kemudahan....

 Ni pulak wishlist yang kedua.. Impian nak berkereta sendiri.. Hak milik sendiri.. Orang kata atas name sendiri punya rasa puasss sangat2... Berangan kannnn...  NISSAN Latio ni idaman kalbu saya ni..... Huhuhuhuhu

 Yang ini pulak wishlist yang ketiga... Nak ada camera sendiri.. Xkisah pon kalau bukan DSLR.. Janji bule amek gambar... Tapi kalau dapat yang ini mmg sangat lah bertuah!!!! :D

OPpsssssssss..... Wishlist keempat ni macam haremmm kan... Nk kawen weyy!! Hahahaha.. Almost kawan2 my age dh kawen.. 2org sahabat baik aku pulak dh kawen nk masuk 2org anak sekarang...  Adeh.. Doakan kanlah murah rezeki yer kawan2... =) (blink bink)

Yang ini pulak..... Orang kata kalo dh cukup syarat. Duit dh cukup. Dah layak utk pergi mmg nak sangat deh jejak kaki kat sane... Aminnnnnnnnnnnnnn.......

2 comments:

  1. aku doakan semua wishlist ko tercapai k!
    yang last tu aku nak sangat!!!!!
    same2 doa eyh!

    ReplyDelete
  2. yes yunk.. kita doa sesama tau yunk...

    ReplyDelete