Tuesday, January 18, 2011

PABX Room

Haishhh.. PABX Room.
Org mesti xtahu ini bilik ape..
PABX Room ni adalah bilik kawalan utk system telepon tempat saya..
Sedih sbb bilik ni macam xde sape yang uruskan..
Actually, saya adalah org kedua dibalik tulang belakang bilik ini...
Tapi malangnyer sy xtahu sgt system2 tekepon ni.. Jadi ada orang pertama yang menguruskan PABX Room ni..
Orang pertama tuh dh lame dh kendalikan bilik ni.. Tugas saya cuma ambil report telepon bulanan sahaja...
Kalau ada staff request untuk extension baru mesti kene daripada saya... Oh, Saya dari Corporate Communication Department. Jadi, segalanya mesti kene email atau pon kene beritahu saya mengenai line telepon ni.
Untuk dijadikan cerita, hampir setahun saya xpergi kemas kini PABX Room tuh.. Orang pertama yg menguruskan bilik ni dh M.I.A (Missing In Action). Nak maki hamun pon xguna.. Biarkan jek dia tuh.. Haishhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh... (panjangnyer)
Nak tahu ape hasilnye bila masuk PABX Room tuh????????

 Xsangka la macam ni rupa paras bilik PABX ni.... Haishhhhhh....

 Keyboard dua2 dgn mouse ni xbole guna sampai aku terpaksa bawak dr tempat aku keyboard dan mouse.

PC ni pulak dua2 dh nampak uzur.. xbole tekan.. takot terbarai abis semua isi2 dlm pc tuh.. ADOIYAIIIIIIII!!!!

No comments:

Post a Comment