Monday, January 24, 2011

Golf Amal Masjid Tournament (tukang ambik gambar)


22/1/2011- Nilai Springs Golf & Country Club. Sambungan yang aritu punya golf amal untuk tabung masjid KLIUC. Pepagi lagi kul5.30am dh gerak dari rumah ambik fieda. Terus gerak g Nilai Spring. Xde la jauh benorrr... Tp drive pepagi ngantok weyyyyy! Sampai Sane kul6.15am camtu terus la susun goodies bag. sepatutnya kul6.30am dh ada golfer yang daftar tapi sorang pon xde. Klu7am cmtu baru la nampak glfer2nyer...
Yang main golf kali ni x se'GAH' aritu punya tournament. Aritu ada Menteri JKR. Kali ni xde.. Yang tinggal ni saki-baki lagi nak bermain golf sambil beramal. Setel registration sumer golfer dgn breakfast dlm kul8.15am camtu, diorang sumer dh nk g main dh. memasing dh ready kt buggy memasing... Biasa lah, org2 besar ni release tension main golf la kannnnn.... layankan ajer.... So, aku dan urusetia yg lain pon g breakfast pulak... Lepas breakfast, aku nak g kelik2 gambar kat padang mase diorg tgh main golf. So, ada bg driver buggy bawak aku dan fieda g jenjalan sesambil kelik2  gambar... Melayan golfer ni pelik.. Suka benorr diorang aku ambik gambar diorg.. Kemain hebat nyer la posing sambil pukul bola golf.. Hebattttt swinggggnyerrrr...  Hahahahaha
dah selesai kelik2 gambar aku bergerak masuk changing room. Nak tahu aku buat ape?? Tidooooooooo...!! Sebab dh xde keje dah sambil tggu pukul1 golfer abis main... Lebih kurang pukul1 ada org kejut.. So, aku kene g set up utk penyampaian hadiah dan lucky draw. Setel set up, kami menunggu golfer2 naik makan dan penyampaian hadiah. So, lepas abis setel semua kami plak urusetia makan dan lepas tu cha alip but laaaaaa!!!
BALIK!!!!!! 

Nahhhh Layan gambar2 aku ambik ni hahhhhhhh~ 
Meja Registration

dh mula ramai yg dtg daftar

Big Boss

AJK Masjid



Dh naik Buggy

Good luck yer main golf

Buat ape la tuh. masuk lubang ke x??

Kemain lagi suar merah.. =)

golfer2..

Kt sini pon bole sungkek bola. Hahaha

Hebat sgt Dr.Chee Pee

Saya N Fieda Di Padang
For lunch golfer
  
Untuk lucky draw
  
Golfer tgh makan sambil rancak borak ape ntah. Bisnes la tuh.
Golfer terbaekk..

Sebelum balik. salam-salaman dulu.


No comments:

Post a Comment