Tuesday, July 3, 2012

Nak kurus tapi tak nak kering (2bulan lg!)

Ramai perempuan nak kurus dan takut gemok. Aku lah salah sorang nya. Mulut asyik cakap nak kurus pastu tanya member2 & en.tunang soalan paling annoying "eh sy gemok tak?" Member2 & en.tunang ketip bibir sambil kerut2 dahi nk jawab soalan aku.. Hahahhaha


Aku suka tengok 3 orang ni. Sebab body diorg ada curve dan tak ada lah kering sangat



#3: Kim Kardashian (Agak hot)





#2: Scarlett Johansson (separa hot)




#1: Katy Perry (paling hot!!)







Aku rasa diorg ni ada badan yg hot2 gitu... Susah betul la nak cari gambar diorg yang pakai baju sopan sikit. Sume hottezz macam tak reti nak pakai baju. Hikhikhik Baju semua stok-stok singkat sana, terdedah sini, terbukak sana, terjojol sini, terbelah sana,terjuih sini sana. Tapi  diorg ni hollywood berampun la sikit. Kalau artis MALAYwood , ada je yang sama hazab macam diorg ni.Tapi cam malas nak layan sgt kann......


Skang masalahnya aku semakin kurus..  BENCIK!!! Semakin nk kahwin ni xkan la berat aku makin turun menjadik2..... Asyik la org sekeliling cakap "Nanti nk pakai baju pengantin xcantik... Xde cutting.." Haishhhh.............. Lotih acik memikirkannnnnnnn pasal berat badan acik ni.... Sape2 ada idea dlm tempoh 2bulan ni utk menambah sedikit berat badan ku supaya berisi ckit..??????? 


(P/S: Berat aku bru naik 1kg last week dr 40kg to 41kg. Alhamdulillah syukur!)



ok bye!
(TQ GOOGLE)

1 comment:

  1. Untuk mendapatkan bentuk badan yg menarik..!!! Jom intai2 blog saya.. Wanimohd.com... InsyaAllah...

    ReplyDelete