Monday, July 2, 2012

Deco Bilik Pengantin

Semenjak lg tinggal less than 2bulan mau kawin ni.. Dalam kepala otak ku ini rase nya xcukup sapce utk pk mcm2... Hihihi... Semalam aku dh beli cadar bilik pengantin nanti.. Dengan bantal baru la, comforter baru la bagai kan... Sebelum ni pon aku dh pk mcm2 utk deco sendiri bilik pengantin aku nanti... Sbbnya aku tanye butik pengantin kalo upah deco dgn brg2 diorg skali dalam rm250++ tau...  Ish2... Aku rase bajet tu bole aku buat beli benda lain la kot... Kan..kan..kan...
So, dengan adanya kemudahan internet (ceh.. cara mcm masuk Tv lak) aku search saje la yer... mane2 yg ada tunjuk utk deco bilik pengantin kannnn.... So, bole la aku try seakan2 bilik pengantin yg indah2 belaka..
A few deco yang aku suka sbb??? simple n nice.. Tu jek prinsip aku aku :)

Layan a few pic bwh ni ek..
Pilhan 1

Pilihan 2

Pilihan 3

Pilihan 4

Pilihan 5

Pilihan 6



 Ini lah sebahagian dr idea2 yang akan aku cuba buat utk deco bilik pengantin aku nanti.......................

2 comments:

  1. aku pun hias sendiri je bilik... lagi senang.. and xnak serabut2 sgt lah pening nnti nk tido.. muahahaha!

    ReplyDelete
  2. Memang itu lah yg menyenangkan yunk....
    xpayah nk bersusah payah pk beriya deco nya kannnn.....
    Aku nk janji simple nice suci... (kata bilik pengantin kannnn.. cewah!)
    Hahahaha

    ReplyDelete