Wednesday, December 21, 2011

Menipu!

Penipu..
Xbaik tau menipu..
Kalo takat bohong sunat tuh xpe laaaaaaaa.... (tu aku slalu la buat :p)

Masalahnya kau menipu perasaan orang!!!!
Damnn!!!!!
Lelaki macam kau ni takat nk selamatkan diri kau jadi la penipu....
Tapi kau silap laaaaa... Kalau kau tipu dia bole lah.. Tapi kalo tipu aku memang kau silap!!!
Cerita2 kau tuh boleh lah buat dia cair tapi aku dengar sekali pon aku tahu lah kau menipu!!!!
Ptuihhhhhhhhhhhh!!
Sebab dia xpernah bercinta kau goreng cerita kau yang xmunasabah tuh....
Haishhhh... dah tua pon BANGANG!!!!!!!!!
Aku memang suka la dengan kau dah lame-lame aku rase kau ni memang xboleh percayalah!!!!!
Kesian lah aku tgk dgn dia tu kau tipu la bulat2...
Yang dia pon boleh lah percaya.. Mengarut laaa wey!!!!!

Cmni.. semua org xperfect. aku pon cmtu jugak!!!
Aku ni bukan baik sgt.. kadang2 ada yg xkene dengan aku..
Kau tu pulak jgn nak mintak simpati lah dgn cerita2 kau!!
Aku naik muak dengar cerita2 kau...

Haishh.. Emo lah aku dengan perangai kau tuh..
Dengan dia yang percaya bulat2 cerita kau...
Sayanggggg KONON!! Tapi kau salahgunakan sayang tuh!!!!!
Dah la..
Aku malas nk ingat ape laaaaaaaaaaaaa yang sebenarnya lelaki ini mahu drpd perempuan itu!!!!
Aku cume kesiankan perempuan itu..
Sebab dia adalah kawanku...........................................

No comments:

Post a Comment