Tuesday, December 6, 2011

Otak & Pelangi

TQ. en.google :)

Otak...
Sila guna dengan sebaiknya..
Sila guna dengan perkara2 yang elok...
Jangan dipengaruhi otak dengan perasaan-perasaan jahat...
Jangan buat akal tercemar..
Hampir semua manusia akalnya sudah tercemar...
Begitu jugak otak ku..
Otak dan perasaan aku tercemar juga..
Ada macam2 dalam otak aku dan perasaan aku..
Aku mahu positif agar aku tidak terpengaruh dengan perasaan-perasaan jahat yg datang..
Panjang akal??
Ya, kadang kala memang aku panjang akal..
Gelak seketika mengenangkan panjang akal yang cuba aku buat..
Akal sempit atau Otak sempit???
Keliru aku..
Mungkin lagi 'selesa' dengan otak sempit..
Kesian yang ber'Otak' sempit...
Dalam sesetengah perkara perlu ada sikap keterbukaan..
Buat ape nk terlalu jadi katak bawah balang kaca tempurung...??
Hidup ini kalo xde corak-corak yang warna warni x indah tau x??
Sekurang-kurangnya 'play with the color like rainbow'...
Ia akan buat hidup seindah pelangi..
TRUST ME. WITH YOUR OWN COLOR. JUST PLAY !!!
TQ en.google.

No comments:

Post a Comment