Thursday, December 15, 2011

Azam 2012

Sebenarnya aku memang xde list utk azam baru setiap tahun. Tapi untuk azam 2012, aku ada buat list tau. Selalunya aku pasang niat jek untuk tahun baru. Tapi kali ni aku ada beberapa azam yg disenarai pendekkan untuk azam 2012. (mcm nk cari calon menantu lak ada senarai kan). Hehe
Tahun-tahun yang lepas aku xberape heran sgt pasal azam baru la niat azam baru bagai. Since status ku dari single to in relationship to engaged ni.. I've got a few things to do and i've re-list it as my new 'Azam' for 2012. Xbyk laa tapi ada la listing nya:-

1. Family
- Untuk family aku rase aku cuba untuk jadi anak sulung yg bertanggungjawab & kakak yang bole jd contoh kt adik2 aku. Tapi aku tahu semua orang xperfect kan. Aku cuba semampu yg boleh untuk jadi yg terbaik dimata family aku.

2. Encik Tunang
- Semoga si dia cepat2 dimurahkan rezeki untuk perkahwinan kami. (ayat xbole blah). Dan untuk aku juga semoga aku akan dapat beri komitmen yg terbaik untuk hubungan kami lebih jauh lagik. Yeay Nak kawin!!!! Gatai nye Cik Shyra!!!


3. Office
- Aku kt Ikram ni hampir 4tahun, Bekerja sebagai receptionist xde byk kerenah.. Moga2 dapat la naik gaji ke naik gred ke.. Kalau dapat naik ke bahagian lain pon ok gak.. Hehehe Semoga murah rezeki yer Cik Shyra.


4. Kawan-kawan
- Dikalangan kawan-kawan aku just berharap hubungan kami kekal selamanya. Xkira susa & senang.

5. Kewangan
- Kewangan aku cm biase jek. Tapi skang gaji jek aku akan cari ape yang patut aku cari.. lepaskan dulu kepentingan sendiri. Dapat setel semua List2 Hantaran aku tu aku dah lega. Bole aku setelkan yang lain2 pulak.

Semoga azam baru  aku tercapai. sumer xsusa.. asalkan ada usaha & dimurahkan rezeki.. Aminnnnnnnnn~

(P/S: Nak buat part time nk dapat duit lebih. Nak kawin ni wey!!)

No comments:

Post a Comment