Tuesday, December 13, 2011

Just DOME!!!

Last weekend En.tunang bawak aku jenjalan KLCC. Tujuan utama adalah nak cari barang dalam MY LIST tuh.. So, jalan punya jalan punya jalan. Perot lapa!! So pergi makan kt DOME.
Makan kt Dome bole tahan la.. Same je kalo makan @ pizza san francisco tu.. Harga nye pon lebih kurang jek...
Taraf makanannya aku bg Dome paling terbaek lah dr pizza san Francisco.. Sebenarnya last 2weeks aku g makan pizza san francisco same jek cm Dome. Italian food.. Tapi taraf pemakanannya xbrape menyelerakan aku.. Naseb baik Dome x menghampakan aku.. En.tunang kata "lepas ni bole la makan cni lagi.. band pizza san francisco.." Huhu..
Aku order Spicy Chicken & Mushroom Pasta. Harganya RM23.00. En.tunang order Calamari & Chips. Harganya RM26.00. Untuk drinks aku order Lemonade Berry (RM11.50). En.tunang order Cranberry Cooler (RM11.50). Rase dua2 air ni same je berry kan.. Tapi akunyer masam sbb campur lemon.. Sluuuurppp...
Makanan dh sampai.. JOM makan!!!!!!!!!! Sampai licin kami makan.. Hihihi... Berbaloi2... Jom layan gambar..

Menu

Drinks

Makanan sy dh sampai!

Ni Calamari en.tunang. sutun dia besau2 n fresh.

muka nk start makan. hihi

muka lapa si dia. hihi

Ok. muka kenyang :)

xbole cover perot lagi dh en.tunang sy ni.
Korang cuba lah DOME. Sape2 yang suka Italian Food.. Ada byk lagi menu mcm sandwich, burger, soup dia pon terbaik!! cubalah2!!!

Sekian. TQ

No comments:

Post a Comment