Tuesday, January 27, 2009

Dia, Dia & Dia...

aku mengenali die bknla baru lagi..tetapi keakraban kami wat aku tau pasal die..walaupun bukan semua tp ada yang aku tau.. aku mulai rapat semenjak aku btau die pasal masalah aku... xde la serious mane pon masalah aku ni.. tp die nk dgr masalah aku.. xtau la ikhlas ke x die dgr tuh.. die byk bg nasihat ckp ape saje pasal kehidupan.. walaupun die xde la sempurna mane.. tp aku rase selesa dgn die.. die xmenunjuk2... cume kadang-kadang over poseee sikit... hahahaha.. itu yg wat aku tercuit hati.. kalo tgk skali org igt die ni lembut jek.. cm pmpuan tp salah sume tuh.. kasar gak arr.. bkn kasar means die tegas... yeke tegas?? urmm.. citer pasal die ni.. byk pmpuan... eh..eh.. bkn playboy.. cume dia berkawn dgn mereka2 ni... pmpuan2 ni laaa.. urmm.. aku xnk amek tau sgt.. kalo die cerita kt aku, ada la feed back yang aku kasi... cume aku xbole nk ckp lebih2 sbb aku pon ada rase dlm hati.. tp aku xkisah.. sbb mimpi xkan jadi kenyataan.. urm.. aku ada luahkan kt die tp bodo gak aku btau die.. aku xpenah rase cmni.. hahahaha.. sengal btol.. die penah luah perasaan kt pmpuan(1) yg die sgt2 suka tp pmpuan(1) tu hanya anggap die sbagai kwn saje.. urm.. bg aku mungkin die xkenali pmpuan(2) ni sepenuhnyer.. aku sokong jek die.. tp ade jeles sikit arr.. hahahahah lagi skali aku kesengalan.. die jugak ada pmpuan(2) yg suke sgt kt die tp die plak yg xnk pmpuan(2) tuh.. die ckp pmpuan(2) tu mmg chantek tp die xde perasaan laaa... org ckp cinta xbole dipakse kan..kan.. huhuhu.. urm.. bg aku kejujuran & keikhlasan itu penting.. eh..eh.. merepek ni.. tersasar lak.. urm... die ni plak suke org berterus terang dgn die.. so aku terus terang jek yg aku suka die.. hahahah... bodo kan.. urmm.... aku apa2 pon mmg ok dgn die.. sbb die xbyk kerenah.. tp over jek.. perasan btol laaa.... yang paling best kalo die konon nk merajok tp x jadi langsong...wakakakakak.. urmm... citer pasal pmpuan yang ada kaitan dgn die ni aku xde la tau sgt.. tp td aku dh cerita separuh.. ni aku ada cerita lg.. pmpuan(3) dimane pmpuan ni ada BF tp stil ngada2 ar dgn die... alaaa... die pon lynnnnnn... heeeee... urmmm... pmpuan(3) sanggup dtg jmpe die.. hahha.. xpasal2 lebam pipi die.... huhu.. urm.... aku plak.. senang berkawan dgn die.. nk kate kwn baik... urmm... bole laaa... hampir setiap hari jmpe lepak2... die mmg ok.. cume aku xde peluang.. hah!! lupekan laaaa.... simpan dalam hati lg best xde sape2 pon tau... hanya aku jek tau perasaan aku sndiri... yang tau sume xkan jadi kenyataan... die mmg best... kwn yg bagus... bole dipercayai... itu yg paling penting.... dan aku xnk kehilangan die... xnk die tggalkan aku...


Regards,

++shyracomelselalu++

1 comment:

  1. aslkm,saudari. maaf mencelah. saya ingin beri pendapat yg ringkas;saya tidak mengenali anda dan juga sebaliknya. Saya dapat laman blog anda dari search blog secara tidak sengaja.

    pesanan saya;
    Sayangilah Si Dia kerana Allah swt,
    Bencilah Si Dia kerana Allah swt jua.
    Insya - Allah,pasti anda jumpa yang terbaik.
    maaf zahir batin.

    rohakuberkata.blogspot.com

    ReplyDelete