Friday, January 23, 2009

aku & die

die adalah org yg aku percaya setakat ini... die juga org yang paling aku syg... die juga org yang paling aku igt selalu.. dan aku xnk kehilangan die... walaupun aku tahu ape yang aku angankan xkan jadik kenyataan, aku juga sedar yang aku bkn pilihan die.. die sudah ada pilihan die sndiri.. dan aku hanye jadi teman luahan hati die.. tp aku selalu terpikir adakah die benar2 ikhlas anggap aku sebagai kawan die..? teman die...? kadang2 aku berfikir sndiri die baik dgn aku ada maksud lain ke atau hanye nk mengambil kesempatan.. ish.. xbaik aku berprasangka buruk terhadap die.. aku tahu die ikhlas utk jadi teman aku.. cukup aku tahu kebahagiaan die dan kegembiraan die utk org yg die syg.. tp bkn aku laaa... aku ada sifat cemburu bile melihat die dgn org yg die suka tp aku xbole nk tunjukkan itu semua.. yelah, kata kami HANYA KAWAN... aku cube simpan semua yang aku rase terhadap die... mara, sedih, gembira, bahagia, saket aku nk aku saje yang tahu... aku cube pendamkan itu semua.. dan aku xmahu die tahu... yang aku nk die tahu cukup sekadar aku suka die.. permulaan aku dgn die just utk aku nk pendapat dr die dgn ape yang aku lalui pada masa itu.. then kami mmg rapat.. xde sape yang tahu serapat mana kami... dan aku ska cara die... aku tahu aku xpatut ada perasaan kt die.. aku tahu silap aku sbb bg tahu die perasaan aku.. kenape aku bole rase semua tuh? urm... dulu aku penah rase syg cmni tp bkn dgn die dan skang biler aku luah perasaan aku, die telah tolak aku.. tapi xpe.. aku bkn jenis dendam.. sbb aku tahu aku xkan dpt die.. aku xtau ape yang aku wat ni berbaloi atau x.. yelah.. berkawan dgn org yg aku suke dan cube sembunyikan segala perasaan yg ada.... mungkin org lain xbole buat.. tp aku tahu aku bole buat... biler aku rase jeles aku cube jauhkan diri dr dier.. bawak diri katenyer.... hahaha... dalam aku cari ape yang aku mahu aku tersimpang dgn persaan suka dan sayang pada die.. urm... aku suke biler die manje2 dgn aku... maksud aku bkn manje ape pon.. kalo care die ckp aku suke.. die tegas sbnrnyer.. ape yg die ckp kalo utk kebaikan aku.. aku terime.... dan aku tahu kami akan sentiase cmni.. ape yg die buat aku cube tlg.. dan ape yg aku buat aku xnk die susa.. urm.... aku xnk kehilangan die... kerana die SAHABAT, TEMAN, KAWAN & BOYFRIEND aku!!!!!

Me,
++shyracomelselalu++

No comments:

Post a Comment