Saturday, January 17, 2009

aku tahu...


Kadang-kadang apa yang kita impikan itu tidak semua nya boleh dapat..
Begitu juga aku...
Bukan cinta yang aku cari tapi rasa sayang dari dia..
Cinta tidak boleh dipaksa, sayang mungkin bole wujud dalam hati..
Tidak kisah lah sayang yang macam mana..
Aku terima..
Aku tahu susah untuk buang rasa sayang itu..
Tapi.. Aku akan cuba..
Aku cuba buat untuk aku dan dia kembali seperti biasa..
Aku tidak marah pada dia tapi aku marah pada diri aku sendiri..
Sebab ada rasa sayang itu...
Padahal aku tahu itu semua tidak akan terjadi..
Hubungan kawan yang selama ini memang ada itu akan buat aku selalu tahu yang dia
sentiasa dekat dengan aku..
Sikap dia buat aku selalu terase amat gembira..
Walaupun masa yang singkat tapi.. Aku dapat rasa kegembiraan itu..
Dia ceria.. Begitu juga aku..
Hati ini sangat-sangat rasa sayang itu..
Tapi...................
Aku tidak mahu 1hari nanti dia tinggalkan aku..
Kawan yang sangat aku sayang..
Aku takut...
Takut tidak dapat lihat kegembiraan dia..

No comments:

Post a Comment