Friday, January 16, 2009

apa kata hati..

Disebalik hati ini ada rasa sayang..
Ia bukan cinta tapi cume rasa sayang..
Bila kau tersenyum membuat aku rasa puas..
Bile kau berjenaka keseronokan hati ini tidak terkata..
Kau memang dekat dengan aku..
Tapi...
Aku mula ingin menjauhkan diri aku..

Hampir aku jauh aku rasa kau kembali dekat..
Tapi aku tahu aku hanya teman biasa..
Aku diperlukan bila perlu sahaja..
Aku tidak minta lebih..
Hanya hubungan teman sudah cukup..
Aku rasa tidak patot ada rasa sayang pada kau..

Kerana..

Semua itu tidak mungkin terjadi..

Aku hanya dengan angan aku sahaja...

Aku tahu aku bukan yang istimewa dalam hidup kau..

Biar lah ini jadi mimpi sahaja..

Mimpi yang tidak akan jadi kenyataan..

Ah, aku bodoh sebab ada perasaan itu..

Buat aku rasa serba salah pada kau..

Aku tidak bermaksud apa-apa..

Aku suda tahu jawapan nya..

Aduhai...

Aku tidak mahu hubungan kawan terjejas..

Kau banyak bagi aku semangat..

Hidup perlu diteruskan..

Aku senang bila dengan kau..

Terima kasih pada kau..

No comments:

Post a Comment