Wednesday, October 24, 2012

Mee Udang Kuala Sepetang

Last week aku ikot en.laki g wedding kwn dia kt Taiping, Perak.. Xpenah aku kesane.. so excited gak la...
Jadi aku g hari Jumaat petang sampai malamnya.. Lepak Home Stay sane.. Wedding nya Sabtu... Then balik lepas abis wedding tu.. Kami singgah ke Kuala Sepetang nk makan Mee Udang... Semua org cakap kalau g Taiping kene singgah mkn kt Kuala Sepetang ni sbb terkenal dengan Mee Udang nya... So, dengan menggunakan Papago en. laki kt HP dia tu sampai la kami ke destinasi yang dicari2.. MAK JAH MEE UDANG... ni yg terfemes. Penah masuk Jalan2 Cari Makan kot... Rasenyerr......

Ada Mee Udang Biasa -( Udang kecim2 sikit)
Mee Udang Special - (Udang besar2).
Aku order Mee Udang Special.. Sbb nk udang besar... (sbnranya order Mee Udang Biasa dh cukup).
Dh dpt order aku mari ngap!!!
Aku asingkan udang2 nyer dulu... besar gak laaaa.....
Makan Mee kasik abis dulu pastu baru sambar udangg!!!!!... Fuhh.. Selesa dapat udang...
Tapi udang nya xde manis sgt.. xbrape fresh kot..., Tapi puas hati makan..... Hihihihi (dasar!)

Ok. selesai makan teruskan perjalanan balik Bangi balik...
Layan Gambar.... >>>>



No comments:

Post a Comment