Friday, October 12, 2012

(DIY) Bunga Tangan

Kalau pergi mane2 wedding mesti aku akn perati bunga tangan pengantin2 nya... (Idea idea)
So, untuk wedding aku, aku decide untuk buat sendiri bunga tangan pengantin (Hand Bouquet).
Aku search kt google mane2 bunga tangan yang buat aku tertawan.. (sebenanrnya xyah google buat sendiri pon bole)

Ok. Untuk bersanding je aku nk buat bunga tangan ni..... oleh kerana baju aku kaler Hijau so aku nk bunga tangan yang garanggg jugak...... Tp selalunya aku pergi mane2 wedding mesti pakai bunga tangan ni.. iaitu Bunga Rose.. hihihihi
Tau x nape aku pilih bunga rose??? Sbbnya 1st time aku dpt bunga dari suami ku tahun lepas dpt bunga rose merah ni la... Mase Valentine 2011.. So, mari tgk ape hasil google lan aku yer...
Ok. aku sgt jatuh cinta with this flowers.
So, hasil aku pula mari tgk!! dengan pertolongan Cik Mekap aku Cik Baizura.. Dia buatkan la utk aku bunya tangan... mcm yang aku nak laaa kiranyaa.... Dengan menggunakan 20kuntum bunga rose dgn daun2 baby breath tu so dh jadilah bunga tangan ku.......

Tengok!!!! Cantikkkk x??? :)

Sekian.. TQ..

No comments:

Post a Comment