Thursday, January 19, 2012

Tema???

Arini 19/1 dh.. Kalau ikot bulan less than 10bulan hampir dengan majlis ku.. Bak kata fida "Awak dh kene cari tema kaler ape utk majlis awak nanti." Aku termenung lame.. Tema??? Kaler ape aku nk jadikan sebagai tema majlis ku nanti ya?? Aku dh mula terpikir2 pasal ni.. kalau ikotkan aku, aku nak kaler2 yang senang match.. Tapi xsemua kaler tu senang nk match.. Means xkene dengan aku.. Aku adalah seorang yg sgt cerewet memilih dr segi kaler2 ni.. Sebab nk kene matchkan dengan kaler kulit aku ni hahhhhh.... Payahhh nyer.... Lagi 1 perangai aku ni xbole kalo mcm same dengan org lain.. tapi kalo darurat or no choice xpe la... Now, saya ada beberapa kaler yang sy rase cantik dimata saya tapi xtahu la sesuai dibadan saya.. Antaranya:-

Emerald green (Hijau Zamrud) kaler ni cantik kalo dengan beading2 lace hitam.. (Nak artis angelina jolie jek. haha)

Off White?? Cantik kan.. look sgt suci, bersih kann... (This color biasa utk wedding)
Kaler light purple + white...  cm Ashraff Muslim & wife pakai ni aku suka sgt... xsarat sgt n simple kann...
Royal Blue kaler....??? Hurmmm  biru manis namenya tapi persoalannya, adakah ianya sesuai dgn aku?????
Ini kaler ape?? Lace baju shera ayob tu dark purple + light grey kann??? Ini  cantik!!!! Tp padan ke dgn aku???? adoiiiiiii......

Ada lagi kaler2 yg aku fikir seperti kaler grey, silver, light gold, tapi semua kaler2 tu xtahu la padan ke x dengan aku dan kulit ku ni kannnnn... Jadi.. kene g macthing betul2 baru tahu kesudahan nya..............
Kawan2ku sekalian, jika anda rase ada kaler sesuai utk sy  sila la bg cadangan.. (PINK xnk yer) Heeeee :p

Sekian..


(TQ En.Google)

No comments:

Post a Comment