Thursday, January 5, 2012

Diary ku...

Bismillahirrahmanirrahim.....................

Untuk tahun 2012 ni aku akan sentiasa bawak diary ku kemane sahaja. Kenapa?? Sebabnya banyak perkara yang perlu disenaraikan dalam diary ku itu...
Ni bukan diary catitan harian cume untuk meng'remind' aku ape yang perlu dilakukan untuk perkahwinan ku.. (bunyi gempakzzzz giloss).
Sebenarnya atas nasihat kawan2 ku yang telah berkahwin, memang perlu ada at least diary or something else like notebooks agar senang kita buat take notes kalau2 mase tgh2 dating2 tu kan untuk perkahwinan aku..
Actually, aku ni seorang yang sempoi.. maksudnya memang kalo bole xyah nk diary2 ni bagai... Semua aku nak ingat dalam kepala otak aku yang xbrape canggih ni... Sekali kene sound la dengan kwn2ku... (padan muka aku!!!)
Oleh itu, semalam (4/1) aku ada lah 1 diary dr ofis aku kan.. So, aku jadikannya as diary ku.... Bukan lah aku baru menulis diary ni... Cuma sebelum ni aku just ada notepads je.. Xde diary2 ni bagai... So, apa yang aku tulis kt notepads, aku 'transferkan' ke diary ku...
Untuk permulaan, semalam aku  mula list kan apa yang perlu aku buat ya.. List nya xde banyak.. Tapi KERJA LAKU nya banyak....
Oleh itu,  dengan ini aku akan bersemangat untuk menjayakan apa yang aku list kan itu.....
Cik Diary.


"Ya Allah, Permudahkan kerja ku.. Aminn..."

No comments:

Post a Comment