Thursday, February 17, 2011

Ym dengan Lynn!!!!

Semalam secara tiba aku disapa oleh lynn kt YM.. Lame giler xborak2 dengan lynn.. selalu pon tego2 kat Fb je.. Tapi lame sgt dah xtego kt Fb.. Semalam dia buzz aku.. Hahhaahha.....
Lynn opismate aku dulu.. skang dia xde dah kt sini... Keje tmpat lain.. Hihihihi 
Dah kawen tau.. mase Lynn kawen dia sgt cantek!!!!!!!!! Macam bidadari!!!! :D
Lynn btau dia pregnant dh masuk 6month!!!
YeeayYYyyyyyyy!!! aku jadi auntie lagik!!!! Hhahahahahaha
Ok.. lynn kata dia dah scan. guess what?? Lynn dapat baby girl..!!!!! Hahahahhaa..
Ok.. Mesti gojes jugak macam lynn!!!!!! Yes, I know that dear!! Hahhahahaha
Borak2 Ym dgn lynn syok sgt.. Klaka..
Hihihihihihi...
Sbb Lynn mmg funny2 laaaa!!!!!!!
Meh kenal Lynn yg aku cakap2 ni..

Name penuh Zarith Helina @ Lynn...
Ini Dia Lynn!! (Ohh.. sori lynn curi gamba) heeee
Mase 1department dulu ada banyak gambar dgn lynn tapi sygnyer gambar xde.. Sbb pendrive aku hilang!!!
(Sob.. sob.. sedihnyer lynnn)


Ni mase lynn kawen.. Gojes sgt kann..kan.. =) skang mom to be!!
Oh.. Oh.. Ini saje kenangan yg aku ada mase dgn Lynn!! Hehehe





Ni Hahh.. Ym dgn lynnn! :D xoxo Lynn!!>>>




No comments:

Post a Comment