Monday, February 7, 2011

Bila Dia Yang Saya Sayang!

5/2/2011 Birthday En.Aboy saya yang tersayang!!
HAPPY BIRTHDAY SAYANG!!!! 

kepada En.Aboy saya -“If there's something that you're dreaming of then may it all come true, because you deserve it all...HAPPY BIRTHDAY.” ♥ u Budak Gomok!!

Sempena birthday En.Aboy, aktiviti sepanjang hari adalah bersama budak gomok saya!!!!! 

Kami pergi Mines tengok movie citer "Yogi Bear". Best jugak citer tuh.. Klaka.. Janji budak gomok saya gelak.. Hahahahahaha :D


Kami makan kt Kenny Rogers jek.. Sbb budak gomok saya kata dia lapa nak makan. So mmg licin abis la dia makan.. Seronok jek tgk budak gomok makan. Janji dia kenyang. :p
budak gomok sy suka sgt coke lite tuh.. haishhh

one for me one for him..

ini sy punya...

ini budak gomok saya punya...

minum lagik.. haus katanyerrr....

See!!!! Licin abissss!!

Muka kenyang!
makan muffin pulakkkkkkkkkkkk!!



Lepas makan, jenjalan cuci mata kt Mines tuh.. Pastu decide g lepak Putrajaya pulak lepak kt Jambatan Warisan tuh sesambil borak2 ntah pape ntah laaaaa......
Saje amek gambar cmni cover perot budak gomok

Opsss... Ini saya.. =)

saya  & budak gomok

Kemainnnnnnnn lagi budak gomok senyummm. Hahahaha


Sesi potong cake bermula lepas budak gomok ajak cik byezura & Mantoya skali.. Eehhh, kami berempat saje setelah wan kecik xdpt join ada futsal katanyer... Tapi langsung xingat si faruqi.. Hahahhaha Klaka3..

Ini untuk budak gomok  saya.. En.Kete dia tu hahh...

"sayang lah nak potong kete aku ni"- budak gomok ckp.

saya pon nk rase potong cake.

Ini tetamu kami. Hihihihi

"syg... senonoh sikit boleh x????"

Sbb mkn 4org jek sikit jek la potong.. =)

Best buddy.. Tu Man nak kawen dah... =)

Harap Budak gomok saya happy. 
Sayang Budak Gomok sgt3!!!!!
=)







No comments:

Post a Comment