Monday, February 7, 2011

Cik Haiza Sudah Bertunang!

Mase CNY aritu, kawan sekolah rendah saya sorang lagi telah selamat melangsungkan pertunangan dia dgn orang tersayang. Cik Haiza & En Faiz. Dulu haiza duduk dekat Taman Ayer Itam Permai, Tapi skang dia dah berpindah ke Taman Pelangi Semenyih bersame famili dia. So, saya, mai, nana & anis pegi la memeriahkan majlis tunang Haiza. Kami sampai tepat kul2.30pm, Bajet pihak lelaki dah sampai tapi rupanya ada kenduri tahlil sikit. jadi kami berdiri la kt luar sambil mendah tgn mengaminkan doa. Selesai tahlil kami masuk terus jumpa Haiza. Masa kami sampai haiza dh nk siap dah. Patot kul3 majlis bermula tapi lewat sikit sbb pihak laki kelewatan. Sementara tggu pihak laki kami asyiklah bergambar dalam bilik tuh.. Mula2 haiza kata dia xde nervous ke ape pastu tiba bila pihak laki dah sampai dia kata 1badan dh sejuk.. Hahahaha Muka haiza dah nampak pucat jek.. "cool"  aku ckp kt dia, jgn nervous. So, Dalam pihak laki bincang2 pastu tiba2 diorg dah suro haiza turun.. jadi aku dan kawan2 yg lain tolong angkat barangan hantaran..
Cik Mai tukang amek gambar. Jadi mari lah saksikan gambar2.. =)

ni hah kami baru sampai sempat posing lagik....

baca doa yer.. org tahlil kami bergambar...

Cik Haiza sedang abiskan mekap..

Ni pulak aku tgh pakai kan mai eyeliner.. nk macam arab katanyerrrrr...

Taa daaa.. Cantekk kan Cik Haiza...

kami yg comel bersama cookies itu.. hihi

sesi menyarung cincin....

Mai kata haiza nk external hard disk tapi motip skali dpt HP???? Hahahhaa

Ni La Tunang si Haiza. En Faiz! Tahniah Yer... =)

Kami di depan Cermin besar.

hantaran.

hantaran.

2 comments:

  1. heh aku malam kang baru citer...
    x sempat la..
    coz kena story psl kndri kt johor dlu baru bley citer psl haiza..
    kang tunggang langgang plak kalau citer psl haiza dlu..

    ReplyDelete
  2. ooo.. Ok. aku tggu..
    ni aku nk up entry ko tag aku.
    xde idea dey..

    ReplyDelete