Wednesday, October 1, 2014

My 28th Birthday


Alhamdulillah.. Semalam aku genap lah 28tahun... Rasa macam dh tua pulak.. Haha
Di usia ini, aku bersyukur dengan apa aku kecapi sekarang ini... Aku sudah memilik keluarga sendiri, dengan kerjaya yang aku rasa peningkatan untuk diri aku, kawan-kawan yang selalu paham aku ... Sehari sebelum 29/9 aku sambut anniversary ke-2 perkahwinan aku.. 
Kira double celebrattion lah ni.. Haha.. 

So, Mr.A bwk aku g dinner @ Jibby  & Co, Empire Subang. Nak cuba dia kata. So, jom lyn gamba...

*
*
*
*
*

Thanks My GBS.. Love u all!! 

Byknyerrr hadiah!!!

Dinner here.
Husband 


Wife

Me + Adel
Deco inside restaurant.

Inside restaurant.

Boo Boo's Special & Lychee Mint for drinks.

Our Menu

Big Daddy's Pizza

Shoft Shell Crab Burger


Meteor Cake (Paling lazat!!!!!!!!!!!!)

Dessert section




 So, sape nak pergi makan ni alamatnya..

Jibby & Co
GK11, Empire Shopping Gallery, 
Subang Jaya
Tel: 03-5613-7070


No comments:

Post a Comment