Wednesday, June 27, 2012

Gelak Ketawa

Kahkahkahkah.. Itu aku tengah gelak... Mesti korang tanya kenapa pulak aku gelak kan.... Well, ceritanya pasal malam td aku jumpa membe2 baik aku Puan Mai & Puan Nana... Diorang memang suka last minit baru nk call btau nk lepak la jumpa la... Biasa nya mmg aku lambat je kalo jumpa diorg ni.. Huhuhu Sori korang.. Dh laju dh FERRARI i tu i drive... huhuhu
Memang setiap kalinya kami berjumpa mmg ada jek isu2 semasa akn diperkatakan. (kalah PM). Dan setiap kali jumpa jugaknya kami yg paling havoc kt mane2 tmpt kami lepak... Hahahaha
Ok... Lame jugak xjumpa Puan2 berdua tu... lebih kurang 2bulan ada rasenya..... Ok.. Perkembangan skang Puan Mai - perot dia semakin membesar!! (xsabar nk dpt ank buah! yes!!) yang xbestnya rasenya dia due seminggu sebelum majlis aku berlangsung. xdpt dia dtg majlis aku sbb dia tgh berpantang kannn .. xpe.. nanti layan gamba jek la yunk.. Hehe
Puan Nana - xde perubahan sgt.. tp smlm xsempat nk tegur dia semakin berisi... Hihihi... Malam td aku perasan tau Na.. Hihihi...

Ok. Itu saje nk cerita.. Yang pasti kami gelak2 gelak2 dari kedai sampai ke rumah nana pon gelak lagik... Xreti org dh tidur... Gelakkkkkkk jek la kami bertiga...... Hahahahha :))


Sekian- <3

Mai Aku Nana :)

2 comments:

  1. haha ada entry pasal kita eyh? kuikui.. ko mmg lembab.. lain kali kitorg tinggal je kalau lambat.. hehe...

    ReplyDelete
  2. alaa.... slalu nana paling lembab!! WekkkKK!!!! :p

    ReplyDelete