Monday, November 21, 2011

Sekolah Menengah....

Tiba-tiba aku teringat mase aku sekolah menengah... Jadi nk citer sikit pasal aku sewaktu disekolah menengah dulu...
Mase aku Form1-Form3 aku sekolah kt Sekolah Agama Menengah Sungai Merab Luar (SAMSMEL) dekat jek la dgn rumah aku.. Sebenarnya kalau ikotkan hati mase mula2 masuk sekolah ni  aku mmg xberminat sgt bukan sbb dia sekolah agama cuma kt sini aku xde membe2 yg mase darjah 6... Geng xde.. huhuhu.. Tapi xpe.. Oleh sebab mak yang nak aku sekolah sini jadi aku turutkan jek.. Selama 3tahun bersekolah kt sini aku sungguh gembira.. Sbb aku ada kawan2 yg 'gila-gila' kepala mcm aku gak.. Aku mengaku walaupon aku sekolah agama aku sedikit nakal.. huhu Biaselah budak2 kannnn.... Form1 aku ulang alik dr rumah ke sekolah.. Form2 sampai Form3 aku dh duduk asrama.. DORM TERATAI.. kawan2 sekepala sumer dalam dorm sini.. Memang terbaikkkk!!! Hahahhaa.. Paling seronok bila balik dr rumah masing kt dorm bawak makanan masing kami buat potluck makannnnnnn sampai kenyang woo.... Makanan dr rumah mmg sodap2 belaka... Hahahaha.. Actually sampai skang pon aku masih contact lagi budak2 sekolah agama ni.. espcially DORM TERATAI ni.. kami selalu buat gathering berjumpa lepas rindu dengan cerita2 terkini masing2.. Hahhaha..  SERONOK diingatkan kembali...
Inilah Geng Teratai....... cuba carik mane aku.. Hahahaha... (mase ni form2)



Form4 aku dh pindah sekolah... SMK Bandar Baru Bangi Jalan 2.. Jumpalah kawan2 baru.. Huhuhu.. Budak2 BAKTI!! aku sebenarnya amek Akaun.. tapi bila aku masuk Jalan 2 aku xnk amek akaun.. aku amek seni/tasawwur islam.. Aku suka tasawwur islam.. huhu seni aku langsung xseni..  hahahahhaha.. pendidikan seni xpenah A.. hahahhaa.. Tapi aku dapat kawan2 yang sekepala jugak.. SYOK abisssssss..... mase aku mula2 masuk class BAKTI diorg takot dgn aku sbb aku muka garang.. Tapi lame2 dah tahu sekepala mmg diorg buliii aku.. huhuhuh.. Sampai skang jugak aku xpernah berpisah dgn budak2 BAKTI ni.....Selalu diorg akan buat cuti2 malaysia bersama2 kemane2 saje kalo ada bajet.... BEST!!!!!! sumer skang dh besor panjang.. dh ada yang kawin... ada anak pon ada tau.. muka2 nakal ni bakal jadi org berguna wey!!! Hahahahahaha......
Budak2 BAKTI dihati ku... Yehaaaaaaaa... Aku yg skema.... hihihihi

No comments:

Post a Comment