Friday, September 30, 2011

25's

Assalammualaikum WBT...
Alhamdulillah.. Aku bersyukur kepada mu Ya Allah kerana memberi aku peluang untuk terus bernafas dibumi mu ini... Aminn~
Terima Kasih kepada semua kawan2 yang wish birthday.... Kalau kt FB ramai sgt2 kawan2 wish... Terharu sgt2!! Terima kasih kawan2 ku yg tersayang!!!!
Dari orang yang tersayang pulak En.Aboy aku tuh, Haishhh.... aku terharu sgt wey... diacuba gak nk buat suprise utk aku.. xde lah suprise mane tapi aku cukup menghargainya....
Bila umur meningkat menjadikan aku tahun ni 25tahun..... Aku rase aku cukup bersedia utk memberi komitment lebih utk diri aku.. kawan2 yg tersayang.... Doakan aku dpt yg terbaik, terhebat, untuk diri aku dan untuk org yang aku syg sekeliling aku.... AMinnnnnnnn~

(P/S: Happy Birthday to my friend Man.. Man best friend En.Aboy)

Tq En.aboy yang sgt saya sayang!!!!!!

saya happy :D

Kembar aku same tarikh birthday. Man. :)

Sweet 25 la... :)

No comments:

Post a Comment