Thursday, March 17, 2011

Cuti Sekolah!!

Oleh kerana minggu ni adalah cuti sekolah untuk adik2 ku (atin, ijat, jibah).. aku ingat nak bawak diorg jenjalan... Tapi rupanya atin & ijat xdapat ikot sebab diaorg ada extra class.  Al-maklumlah  sorang nk PMR, sorang lagi nak UPSR.. So, xdpt lah ikot aku.. Jibah gak la yang untung..  Hihihihi..
So, pepagi dah bangun.. siap2.. pergi sarapan McD dulu.. Kami berdua sahaja ok!! Hahaha seronok jek.. Lepas tu siap2 untuk g jenjalan.. Destinasi xde lah jauh.. The Mines sahaja!!! Ok what kan......~
The Mines ni dah cantekk tau... Hihi
So.. sampai jek sane ingat nk bawak jibah g main air kat Splash Park@Level 5 kat The Mines tuh.. dah bawak baju bagai.. Tapi jibah xnk lak mandi.. Xper lah Bah.... So, Jibah tanye aku "Xnak tgk wayang ke kak noi??" aku rase idea itu menarik sgt.. jadi kami menjuju ke kaunter nak tgk ada movie ape.. RANGO.. citer katun klaka.. aku pon ok jek laaaa nak tgk...
comelll jek kannnnn... =)
Ok.. Lepas abis tgk Rango.. Perot dh lapaaaa.. Jom Makan!! tempat pilihan untuk makan ialah Nando's! rasenye dh 3-4tahun xmakan Nando's... Pasal ape xmakan yer??? Hurrmmm.. arghh.. biar lah xyah PK. Jibah nak makan ayam katanyeerrr... layankann aje~
Cedap ayam..

makanan dah sampai!

budak lapooooooo~
Ok. dah makan2 sampai licin, mulakan pulak aktiviti main bowling!!!! Sebelum sampai kt tmpt bowling aku singgah la seshopping jap... hehehe
Jibah sgt excited dapat main bowling.... main sampai 4game tuh.. Penat weyy layan jibah.. tapi xper la.. layankann aje si bongsu ni.... =)

Dia ada strike OK!! hebat!!

posing abissss minah ni..

ada gaya kann.. =)
selepas main bowling.. dah penat.. aku tgk muka jibah pon dah penat giler.. kami pon balik laaaaaa...... Sampai tetido dalam kete.. Harap jibah seronok sgt dapat jenjalan.. Love u Jibah~
cian jibah.. penat sgt sampai tetido..

No comments:

Post a Comment