Tuesday, October 25, 2016

Bebel

Assalammualaikum...

Di saat orang kata ngandung x elok marah-marah... IYER, aku taknak marah... CUMA aku paling menyampah dengan orang tiba-tiba suka nak hangin tak tentu pasal... Apa kau ingat kau sorang je ada hangin????
Ok, kalau kau tengah marah dengan orang lain tak payah nak lepas kt orang lain.. Kau paham xmaksud aku?? Yela, kau marah dengan A, kau taknak pandang A dah la, tak payah sekali orang sekeliling kau pon kau nak tarik muka! Kau dah kenapa????
Semua ada masalah sendiri lah.. Tak payah nak nak jadikan semua orang mangsa marah kau.. Kau ingat perangai kau mcm tu boleh mintak simpati ke dekat kami2? Maybe orang yang xtahu pasal kau bole lah simpati.. Kejap hangin OK, kejap hangin TAK OK... Sukati mak nenek kau je lah buat perangai mcm ni..!
Kalau tak pikir panjang lame dah memang aku buat xtahu dengan kau.. Naseb baik la hati aku belu tahap BENCI, MEYAMPAH lagi... Aku relakss..
Orang mcm kau memang kene buat tak tahu nanti baik lah sendiri perangai tuh!

Eh, dah la.. Tak nak bebel lagi....

ISTIGFAR BANYAK-BANYAK CIK SHYRA.......








Sekian.

p/s: tengah mabuk alahan sekarang ni...... :(

No comments:

Post a Comment