Thursday, November 25, 2010

Ndz - Nur Darwisyah Zaakirah

Salam Semua...

Saya baru cuba satu produk kosmetik iaitu Ndz Kosmetik. Pencuci muka dan juga Krim Muka. Mak saya, Makcik2 saya, Sepupu2 saya, kawan2 saya dh ramai yang guna. Jadi xsalah untuk saya mencuba jugak laaaa.... Katanye produk ini elok. Takpe. Kesan sampingan sehingga 2minggu sahaja. lepas 2minggu kita tgk hasilnya. Ok kawan2. Sini adalah sedikit information mengenai produk ini.


Pengenalan :
NDZ kosmetik terdiri daripada set cream dan sabun pencuci muka yang dikembangkan dengan teknologi terkini dengan bahan-bahan semulajadi yang bermutu tinggi. Cream ini bekerja secara efektif dengan meresap ke dalam kulit untuk memperbaiki tekstur kulit, membantu mempercepatkan pertumbuhan jaringan kulit baru, mengurangkan bintik-bintik hitam , bekas jerawat dan jeragat yang degil.

NDZ juga merupakan kosmetik keluaran muslim, bersih , suci dan halal digunakan tanpa sebarang keraguan.










Keistimewaan NDZ :

Mengandungi paduan Ekstrak Mutiara, Akar Kayu Manis dan Vitamin B3 yang terbukti efektif membuat wajah tampak lebih putih, cerah dan berseri.

Diperkaya dengan Lanolin. Bahan ini merupakan pelembab yang berkhasiat untuk menjaga kelembutan dan kehalusan kulit, mencegah iritasi bahkan mampu memperlambatkan terbentuknya kerutan dan garis halus pada wajah akibat penuaan.

Dapat melindungi kulit dari sinar matahari. Sinar matahari boleh menyebabkan kekeringan pada kulit dan menimbulkan bintik-bintik hitam pada wajah.

Sesuai digunakan untuk wanita dan lelaki.


Khasiat: dengan memakai rangkaian NDZ cosmetics secara teratur maka kulit wajah anda akan nampak lebih putih berseri dan terjaga kehalusan dan kelembutannya.

Cara pemakaian : Ratakan NDZ cream secara merata pada wajah setiap hari pada saat sebelum atau setelah bangun tidur setelah terlebih dahulu membersihkan wajah anda dengan sabun kecantikkan NDZ. Kemudian gunakan toner dgn meletakkan pada kapas dan barulah letakkan foundation sebelum memakai bedak untuk sapuan yg lebih rata.

Reaksi : Apabila terdapat gatal2, panas atau kulit wajah menjadi merah setalah anda memakai NDZ cream dan sabun kecantikkan hal ini adalah petanda bahawa cream ini sudah meresap dan mulai bekerja. Anda harus meneruskan pemakaian cream ini. ( Jika berterusan reaksi tersebut anda bolehlah berjumpa doktor).

Cuba la dan Insya Allah anda merasai keberkesanannya..


(BERI BUKTI BUKAN JANJI)

Jika berminat bole hubungi saya yer,.
=)

No comments:

Post a Comment