Thursday, July 8, 2010

Haishhhhhh....

Haishhhhh for kali pertama.......
Kalo mmg dasar aku ni org bawahan kan.. Salah sikit mmg aku lah yang kene marah dengan teruk.... Nak kata aku xbuat keje.. Aku buat... buat ikot arahan.... Oh, Aku lembab ekk???? Yela agaknyer kan... Aku bodo la ni ekk??? Orang cakap tolong menolong dan kerjasama dalam kerja itu penting... Ape orang cakap?? TEAMWORK!!

Haishhhhh for kali kedua.....
Yela.. Kalo dh banyak sangat keje nyer aku mesti tolong.. Semua benda kalo bole aku mahu tolong.. At least ada la keje nak buat dari duduk jek depan ni.... Kalo dasarnya seperti gaya boss.. Sikapnyer mengarah tuh kene jek terima... Biasalah dasar aku orang bawahan.....

Haishhhhh for kali ketiga.....
Kadang-kadang kita di atas.. Kadang-kadang kita di bawah.... Aku semestinya tahu kerja aku... Jadi dia nak cakap aku ni xpandai buat kerja... Or xbuat kerja?????? Urm... Sebak2.... Tapi xperlu rasanyer aku nak mara... Yela, aku kan xpandai buat kerja.. Xpandai segala serba serbi xpandai... kerja aku tahu cume jawab telefon jek.. Receive surat jek.. Yang lain2 bengap!!

haishhhh for kali ketiga....
Ish.. Xbole macam tuh... kalo dah tahu bengap xbole buat kerja jadi kene la banyak bertanya... Buat ape Allah kurniakan pancaindera Mulut kalo xnak bertanya... Jadi aku macam tu la agaknya kan..kan...

haishhhhh....
haishhhhh....
haishhhhh....
Aku xkisah kene mara... Janji aku buat kerja aku...
Fuhhhhhhh~
(Sudah Lega)

No comments:

Post a Comment