Friday, September 25, 2009

P . A . N . O . R . A . M . A

hahaha...
hihihi...
huhuhu...
xtahan nk gelak bile ingat balik kisah malam td...
masa aku dan kawan-kawan pergi beraya kt kpg...
Mula2 kumpul umah mai.. Lepas tuh pergi umah aggy.....
Lepas tuh umah bad... kemuadian umah deen.. kemudian lagi umah aku...
seterusnya umah nana... seterusnya lagi umah faiz... last skali umah cep...
hihi... huhu.. haha....
Masa kt umah cep la best.. bila mana deen teruja dgn PANORAMA... hihihi..
tahu x ape tuh PANORAMA yang aku maksudkan???
jeng.. jeng.. jeng..
ini la PANORAMA yang aku maksudkan...


Deen dh berkurun lama pakai HP dia SEk800i, tp dia xtahu pon ada setting PANORAMA nie...
nk marah salah.. so ajarkan jek la kt deen ape itu PANORAMA... dan akhirnya deen berjaya membuat PANORAMA... Jeng.. Jeng... Jeng.......


ini la hasil seni dari deen melalui PANORAMA

ini pula hasil seni aku...... yang dipanggil PANORAMA



SEKIAN.....
TERIMA KASIH.....

2 comments:

  1. alaaa...beshh nye ngok korang raye skan... korang still close erk... sweet nye...



    anis.. ~

    ReplyDelete
  2. hahaha.. biase la.. sbb semua belum kawin.. yang dh kawin pon masih rapat jugak cume jarang2 jmpe sbb mereka sibuk lyn keluarga...
    =)

    ReplyDelete